ΘΕΡΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ακαδημαϊκού έτους 2010-11

Το Διαπανεπιστημιακό – Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Διδακτική και Μεθοδολογία των Μαθηματικών» διοργανώνει

Θερινό Σχολείο από 18 έως 22 Ιουλίου 2011 στο Τολό Αργολίδας.

 
 

 

 

 

bullet

Πρόγραμμα Θερινού Σχολείου [ΕΛΛΗΝΙΚΑ][ENGLISH]

Διαλέξεις - Ομιλητές

Zsolt Lavicza: Geometry and Technology I

Zsolt Lavicza: Geometry and Technology II

Zsolt Lavicza: Teaching Mathematics with Technology at Universities - What can teachers learn and mathematicians learn from each other?

Dina Tirosh: Intuitive images, intuitive reasoning and intuitive rules in mathematics education Ι

Dina Tirosh: Intuitive images, intuitive reasoning and intuitive rules in mathematics education ΙI

Dina Tirosh: Intuitive images, intuitive reasoning and intuitive rules in mathematics education ΙII

Luis Radford: On a cultural-historical approach to teaching and learning: The theory of knowledge objectification - Sensuous Cognition

Luis Radford: On a cultural-historical approach to teaching and learning: The theory of knowledge objectification - Theoritical Principles

Luis Radford: On a cultural-historical approach to teaching and learning: The theory of knowledge objectification - Methodological Principles and Applications to Classroom Research

Α. Γαγάτσης: Ένα θεωρητικό μοντέλο για την κατανόηση της έννοιας της συνάρτησης από μελλοντικούς εκπαιδευτικούς

Α. Γαγάτσης: Προσεγγίζοντας τη σύλληψη του γεωμετρικού σχήματος από μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Α. Μούτσιος-Ρέντζος: Οι στρατηγικές των φοιτητών και φοιτητριών μαθηματικών τμημάτων για την αντιμετώπιση αποδεικτικών ερωτήσεων τύπου εξετάσεων

Στ. Νεγρεπόντης: Τα παράδοξα του Ζήνωνος

Στ. Νεγρεπόντης: Ανάλυση και Σύνθεση

Ν. Παπαναστασίου - Ε. Αθανασιάδου: Δυσκολίες στην κατανόηση της έννοιας της συνέχειας

Π. Σπύρου: Η φαινομενολογία του Γεωμετρικού Αντικειμένου

Β. Φαρμάκη: Η Αρχή του Περιστερεώνα και η Αρρητότητα

Θ. Ζαχαριάδης - Δ. Πίττα-Πανταζή - Δ. Πόταρη - Χ. Σακονίδης - Μ. Τζεκάκη, Κ. Χρίστου - Γ. Ψυχάρης: Τα Νέα Προγράμματα Σπουδών στα Μαθηματικά στην Ελλάδα και την Κύπρο