ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ
2ο Συνέδριο για τα Μαθηματικά στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
"ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ" 11 - 13 Απριλίου 2003
R. HERSHKOWITZ - C. KIERAN: Potential and Pitfalls of joining together Computer Artifacts (Representatives) twords a Construction of Meaning in Secondary School Algebra.
M. A. MARIOTTI: Geometry: dynamic intuition and theory
D. TALL: Moving from arithmetic to algebra: changes in meaning for processes and concepts
Ι. ΑΡΑΧΩΒΙΤΗΣ: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και η Μη Ευκλείδεια Διδασκαλία της Ευκλείδειας Γεωμετρίας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ε. ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ - Α. ΜΑΡΙΝΟΣ: ‘Η Αξιολόγηση στα Μαθηματικά στα Μαθηματικά σαν μέσο Διαμόρφωσης της Διδασκαλίας’ Εφαρµογή: στο «λάθος» του µαθητή στην πράξη της «αφαίρεσης» των φυσικών αριθµών’
Π. Γ. ΒΕΡΥΚΙΟΣ: Κατανόηση Εννοιών της Άλγεβρας από Μαθητές Γυμνασίου
Β. Ε. ΒΙΣΚΑΔΟΥΡΑΚΗΣ: Συζήτηση για τα Αναλυτικά Προγράμματα Μαθηματικών στη Μέση Εκπαίδευση
Α. ΓΑΓΑΤΣΗΣ: Αναπαραστάσεις, Εικόνες και Γεωμετρικά Μοντέλα: Ο ρόλος τους στη Μάθηση των Μαθηματικών
Α. ΓΑΓΑΤΣΗΣ – Ι. ΗΛΙΑ: Στεγανοποίηση ή Σπονδυλοποίηση Σημειωτικών Αναπαραστάσεων σε Σχέση με την Έννοια της Συνάρτησης
Α. ΓΑΓΑΤΣΗΣ - Ε. Α. ΣΙΑΜΑΡΗ: Αναπαραστάσεις και Επίλυση Προβλημάτων Αναλογίες από Μαθητές Γυμνασίων Ελλάδας και Κύπρου
Ε. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ – Κ. ΤΖΑΝΑΚΗΣ: Οι Δυσκολίες Κατανόησης της Γλώσσας του Διανυσματικού Λογισμού από Μαθητές Γ΄ Γυμνασίου
Ι. ΗΛΙΑ – Α. ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ – Γ. ΦΙΛΙΠΠΟΥ: Ο Ρόλος της Εικόνας στην Επίλυση Μαθηματικού Προβλήματος
Ρ. ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ – Α. ΓΑΓΑΤΣΗΣ: Μια εικόνα αξίζει χίλιες λέξεις...ποιο είδος εικόνας όμως βοηθά στην επίλυση μαθηματικού προβλήματος;
Ρ. ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ – Γ. ΦΙΛΙΠΠΟΥ: Η Ικανότητα Κατασκευής Μαθηματικού Προβλήματος και η Σχέση της με την Επίδοση στα Μαθηματικά
Φ. ΚΑΛΑΒΑΣΗΣ: Σύνδεση της Έρευνας για τη Μάθηση με τη Βελτίωση της Διδασκαλίας των Μαθηματικών
Ν. ΚΑΝΤΕΡΑΚΗΣ: Μαθηματική Μοντελοποίηση στη Λύση Προβλημάτων
Α. ΚΑΣΙΜΑΤΗ – Β. ΓΙΑΛΑΜΑΣ: Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών: Απόψεις Ελλήνων Εκπαιδευτικών
Σ. ΚΕΪΣΟΓΛΟΥ – Π. ΣΠΥΡΟΥ: Η Μαθηματικοποίηση της Μορφής το Παράδειγμα της Ομοιότητας των Ορθογωνίων Τρίγωνων
Γ. ΚΕΡΑΣΑΡΙΔΗΣ: Μια Διδακτική Πρόταση Συμπεράσματα από ένα Μακροχρόνιο Πειραματισμό στη Σχολική Αίθουσα
Ν. ΚΛΑΟΥΔΑΤΟΣ: Από το Επίπεδο στο Χώρο: Πρώτα Αποτελέσματα από Έρευνα σε Προπτυχιακούς και Μεταπτυχιακούς Φοιτητές για την «Οπτικοποίηση» (visualization) Μαθηματικών Εννοιών στον Χώρο.
Ε. ΚΟΛΕΖΑ: Νοητικές Διεργασίες Ανάπτυξης Γεωμετρικών Εννοιών
Κ. ΜΑΡΑΓΚΟΣ – Δ. ΚΟΝΤΟΓΕΩΡΓΟΣ: Οι Νέες Τεχνολογίες ως Εργαλείο Κατανόησης Βασικών εννοιών στο Γυμνάσιο
Β. ΚΟΥΤΣΑΡΗΣ: Το Αναλυτικό και Ωρολόγιο Πρόγραμμα Λειτουργίας του Γυμνασίου Παράγοντας Ποιότητας της Διδασκαλίας και Μάθησης των μαθηματικών
Π. ΛΙΝΑΡΔΑΚΗΣ: Η Παρουσίαση των Τριγωνομετρικών εννοιών στα Σχολικά Βιβλία Συγκριτικά με την Ιστορική τους Εξέλιξη (από το Γυμνάσιο στο Λύκειο)
Α. ΜΑΡΚΟΥ – Γ. ΦΙΛΙΠΠΟΥ: Πεποιθήσεις Κινήτρων και Αυτορρυθμιζόμενη Μάθηση κατά την Επίλυση Μαθηματικού Προβλήματος
Ε. ΣΠ. ΜΑΣΤΟΡΙΔΗΣ: Ερμηνευτικές προσεγγίσεις στάσεων των γυμνασιακών μαθηματικών
Ν. ΜΟΥΣΟΥΛΙΔΗΣ – Γ. ΦΙΛΙΠΠΟΥ – Κ. ΧΡΙΣΤΟΥ: Ένα Μοντέλο της Ικανότητας Κατασκευής Μαθηματικού Προβλήματος Σε Δομημένο και Ημι-Δομημένο Περιβάλλον
Σ. ΝΕΓΡΕΠΟΝΤΗΣ: Τα Στοιχεία του Ευκλείδη στη διδασκαλία της Γεωμετρίας στο Γυμνάσιο.
Α. ΝΙΚΟΛΑΚΑΚΟΣ: Γεωμετρικό Πείραμα Υπολογισμός του Εμβαδού Ορθογωνίου Τριγώνου με Τη Βοήθεια της Faltengeometrie (Πτυσσόμενη Γεωμετρία η Γεωμετρία Δια Διπλώσεων)
Μ. ΠΑΠΑΔΑΚΗ – Σ. ΤΣΙΚΟΠΟΥΛΟΥ: Η Απόδειξη στα Σχολικά Βιβλία των μαθηματικών του Γυμνασίου
Θ. ΠΑΣΧΟΣ: Η Αξιοποίηση της Ιστορίας των μαθηματικών στη Διδακτική Πρακτική στο Γυμνάσιο Ένα Παράδειγμα Συνεργατικής Μαθητικής Δραστηριότητας.
Β. ΣΤΕΡΓΙΟΥ – Τ. ΠΑΤΡΩΝΗΣ: Γεωμετρικές Αναπαραστάσεις και Γεωμετρικά Μοντέλα: Αντανάκλαση της Επικοινωνίας στην Τάξη Μέσα από Μια Διαφορετική Οπτική
Β. ΦΑΡΜΑΚΗ: Η Διδασκαλία Βασικών Εννοιών στο Γυμνάσιο
Γ. ΦΙΛΙΠΠΟΥ – Δ. ΠΙΤΤΑ-ΠΑΝΤΑΖΗ – Κ. ΧΡΙΣΤΟΥ: Από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο η Περίπτωση των μαθηματικών
Π. ΧΑΒΙΑΡΗΣ – Σ. ΚΑΦΟΥΣΗ – Φ. ΚΑΛΑΒΑΣΗΣ: Εργαλεία Για την Ανάλυση της Κοινωνικής Αλληλεπίδρασης στη Σχολική Τάξη των μαθηματικών
Κ. ΧΡΙΣΤΟΥ – Δ. ΠΙΤΤΑ-ΠΑΝΤΑΖΗ – Α. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ: Τα Εξειδικευμένα Δομικά Συστήματα και η Επίδοση Μαθητών Γυμνασίου στα Μαθηματικά